I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Monday 18 September 2017

ehem. sekian lama aku tak menulis kat dalam blog ni. kalau korang taktahu lagi, aku dah melanjutkan pelajaran dekat msu college. kat mana? ha itu tak boleh tahu 😊 rahsiaku, rahsiamu juaaㅡ eh?

kalau kita pergi mana-mana, contoh macam sekolah menengah ke kolej, mesti kita ADA suka atau minat someone kan? hehe. aku ade minat seorang abe ni.

tapi dia macam tak perasan kewujudan aku. aku ni seorang yg perasan jugaklah 😅 hehe. aku mengaku okey.

tadi dia ada, pakai topi hitam, baju macam baju jersi. kereta pon dia bawak kereta hitam😂 serius aku tak perasan dia ade dekat tepi tangga masa aku turun. masetu pulak akak shahira tanya2 aku kelas apa lepas ni. bila dia berjalan ke sana sini baru aku perasan itu dia. sebab selama ni aku tak pernah lagi nampak dia pakai topi pergi kolej.

kiranya ni peluang keemasan aku HAHA kawan aku lagi dua orang pulak tak datang iaitu aina dan shikin 😅 kawan-kawan lain adelah.

lagipun harini macam sibuk sikit dengan surat-surat nak pergi umrah. alhamdulillah sebab aku bakal menunaikan umrah di makkah. insha Allah kitorang sekeluarga tiba di sana dengan selamat.

doa-doakanlah kami sekeluarga ya? *jika ada orang baca yini*