I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Tuesday 3 January 2017

hari ni (3/1/2017) hari selasa!! first day sekolah!! omg!! hahahahha aku rindu sekolah sebenarnya 😢😢 yelah aku dah nak masuk 18 tahun ni. in shaa Allah next week aku aka belajar undang-undang nak ambik lesen kereta. nervous pulak😅 takpelah, adik aku pon nak ambik lesen jugak tapi motor.

pagi tadi, aku tak sure pukul berapa, aku mimpi sugus. aku terlupa pasal dia 😂😂 aku asyik ingat teapeach, winpeach dengan creepy aje😂😂😂 aku tak pasti kalau aku ada tulis pasal creepy dekat sini  hmmm. takpelah kita skip.

sugus tu sebaya adik aku. aku rasa ade cerita dalam blog ni(?). tengok, tuan punya blog pon tak tau dah 😂😂😂 marilah berhuhu~

aku mimpi aku pergi sebuah rumah. lepastu, aku ingat aku nak ngorat dia. (pahal lah😂😂) last-last, hujan dekat luar. aku tak nak masuk rumah tu sebab segan. lagipon kalau berduaan tak pasal-pasal ade imam datang rumah. aku duduk luar pintu dengan kesejukannya lagi. aku tengok hujan memang lebat lah.
tetibe, ada kain tepi aku. aku ingat dia terbang 😂 aku dongak je, dia. sugus. hero aku dalam mimpi ni. cehh.

sugus bagi aku kain lepastu dia senyum. dia ada cakap something. macam "kenapa tak masuk ?" or "kan dah sejuk." waoooawww memang gentleman lah weh😂😄 aku memang cepat cair dengan ayat macam tu lagi-lagi bila dia tu crush kita yehet!

sampai situ je aku ingat mimpi ni. bila bangun, aku ingat nak mandi, nak gi sekolah. bila teringat balik, ehemmmm aku dah habis sekolah lah. tak sampai setahun aku dah rindu. nanti aku dah tua ..... 😂😂 okey. aku sorang je yang paham😂😂😂😂😂😂😂

aku rindu sekolah. aku rindu kenangan dekat situ sampai ada kawan aku tarik seluar aku. wehh serius rindu 😭 walaupon baru kenal 2 tahun sebab dalam kelas yang sama, walaupun aku tak berapa serasi dengan dorang, tapi doranglah classmates terbaik yang pernah aku jumpa dan kenal!

classmates aku memang ramai budak hipster and femes. aku ni potato aje.😅 dalam kelas, aku rasa diri aku pendiam, tak cepat marah sangat dan tak kisah apa yang orang nak cakap. tapi, aku kenal siapa aku. aku tak 100% macamtu.

aku kalau rapat lagi dengan dorang, aku dah bergurau kasar dah 😂 tapi tak sampai tahap carut tu. aku jenis yang tak suka main carut-carut ni. melainkan kalau orang tu dah buat aku marah gila. memang terlepas!

aku nak cerita pasal macam mana aku first jumpa sugus. next chapter!