I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Wednesday 7 December 2016

hahahahaahhaha😂😂😂😂

rupa-rupanya teapeach tu memang cikgu pj lahhhhh😂😂😂 mati-mati aku ingat dia cikgu pi. tapi, tak salah kot kalau dia cikgu pi. habes tu, jadual dia tulis dia ajar pi. 😞😞 peliklah?

pastuh, aku ada usha twitter dia. dia ckp mungkin dia jadi cikgu sains tahun depan 😂😂😂 oh yeahhhh nasib baik dia tak ajar budak form 3 kalau tak... hahah pandai-pandailah nak terangkan bab 3 tu😂😂

sejak akhir-akhir ni, aku pun ada suka usha (usha aje yek) abang makmal ataupun patut aku panggil cikgu makmal dengan pengawas peperiksaan.

abang makmal tu tua setahun dari teapeach. dia pun single lagi kot 😉 hehek! aku tak adalah nak ngorat dia alamak... tua 9 tahun tu daripada aku! 😂 mampus aku kalau mama dengan abah aku tau😂😂😂 taste aku dah bertukar oh noooo😂

yang p.p tu pulak, dia ada jaga budak-budak kelas aku termasuklah aku time exam akaun dengan geo. serius wangi perfume diaa😂😅 ramai gaklah budak-budak yang minat dekat dia. yelah, hensem kannn. dia ketua pengawas kot dekat sekolah.

sekarang pulak dah habis exam spm, so tak jumpa lagilah cikgu tu. hohooo

dahlah haritu, time sambut birthday & sambut freedom mas, dia ada. aku pun undur ke belakang nak tengok dia, last-last dia muncul pulak dekat tingkat yang aku tak sangka dia dekat situ. nasib baik kitorang berempat time tu.

aku pandang jelah cikgu tu. nai pulak cakap "wuish terkejut aku!" aku macam nak zip je mulut nai sbb aku rasa dia dengar tapi dia pandang tu macam tak ada perasaan.

bila nai dengan mas dah masuk dalam kelas, aku dengan liyana jalan lambat-lambat. cikgu tu masih pandang kitorang lagi😅😅😅😅 aku pun teragak-agak nak pandang. lily cakap "dia pandang kaulah zack." aku nafikan banyak kali apa yang lily cakap.

lepas tu aku diam je bila lily cakap "dia pandang kau.. sbab kita berdua je ada dekat luar tadi." ohhhhkeyy. aku anggap dia pandang and no hard feelings.

biasalah aku pun suka pandang orang. oh ya! ada satu masa tu. kitorang last exam kot haritu. aku dengan lily tgh tunggu bila nak masuk kelas utk paper dua. paatuh kitorang gelak lah sbb barang asyik jatuh. aku nak kutipkan tapi lily dah tunduk dulu. time tu kitorang tgh gelak-gelak. budak-budak yang lain tgh khusyuk hafal nota pd. kitorang pulak rilek je😂 tak nak stresssss

pastu lepas dah gelak, lily bagitahu aku dia nampak cikgu p.p tu ada dekat atas tgh tengok kitorang masa kitorang gelak-gelak tu. aku terus tengok atas. da takde.

uishhh aku tak rasa langsung aura dia dekat atas. selamba je kitorang gelak😂😂 kuat lah jugak.

lagi berapa hari je nak masuk tahun 2017. oh dan aku makin tua. aku nak sambung belajar tapi rasa gementar. sebab tak mustahil aku akan dapat kawan baru.