I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Friday 30 December 2016

nak gelak kuat-kuat boleh tak? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

tadi baru usha insta. alang-alang tu aku pergi dekat search tgk nama-nama insta yg aku selalu stalk. tetibe nama insta cikgu tu muncul. ada one new post. aku pon apa lagi usha lah! pastu lama sikit tunggu sbb data dah lama habis tapi aku boleh lagi on.

bila aku tekan gambar baru (gambar tak muncul lagi) ada caption dia. dia ckp pasal tahun baru la and dia ade letak banyak hashtag😂 aku fokus dekat #gurukelas #kadetpolis dengan #cikgusains aje😂😂😂

wuaaauu tak sangka dia dh jadi guru kelas!! kelas waktu aku form 1 dulu. mula-mula bila masuk kelas. sebelum kelas 1B aku 1C. disebabkan ade satu A, so aku masuklah kelas tu. hehe.

dia jadi guru kelas 1C. kalau aku ni masih sekolah, mesti dpt jumpa dia tapi perbezaan umur tu makin jauhlah 😅 takpe, aku redha dengan umur aku sekarang. lagipon tahun 2016 mmg aku ada banyak bertembung dengan dia so no big deal lah!

bab dia ajar sains tu aku nak tergelak. seriously? 😂 sebelum ni dia ajar p.i. tapi dia cakap dia cikgu sukan? apa apa jela😂
hashtag kadet polis tu menganggu fikiran aku sampai aku tak senang nak mandi. dia jadi cikgu kp ke? wow! memang layak sbb dia garang😂😂 haritu time aku dgn lily stay sbb main volleyball, dia gi jalankan tugas dia halau budak-budak form 1 dgn form 2 masuk kelas. aku usha jelah. mesti kalau dah kahwin, mesti dia jadi ayah yg garang😂 bertuahlah bakal isteri dia.