I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Sunday 4 December 2016

harini, lepas tgk drama korea aje, keadaan jadi macam 😩😩. aku memang rasa aku tak boleh hadapi keadaan tu. aku seorang yang rasa. lama-lama, aku boleh ada mental illness macam ni😅😅 aku cuba untuk ...... hah. macam tak berguna je aku ni.

aku bersyukur sbb aku lahir dekat dunia sebagai seorang perempuan tapi orang sekeliling aku buat aku macam.......

dari kecil, aku nak rasa kasih sayang seorang mak; macam dalam tv. tapi yelah. dunia memang tak adil.

time aku tengah sedih ni, aku pergi on wechat. dan , akhirnya, aku nampak dia post something. si winpeach tu post something.

gambar perempuan.

aku rasa, dunia aku gelap kejap and then cerah balik. aku rasa bahagia untuk dia. sbb dia dah jumpa seseorang. 😂😂😂 hahahha!! akhirnya aku terlepas dari seksaan sakit hati ni!!! yeahhahaaa🙌🙌 *lompat katil*

sekarang, teapeach pulak. aku kena lupakan diorang ni (crush-crush aku) supaya aku tak payah ade perasaan ni lagi. aku nak jadi hati batu. aku nak tutup pintu hati aku. aku nak tinggikan ego aku.

malas aku nak ada perasaan ni lagi. enough, im already tired. dengan masalah family lagi... untungnya winpeach. untung kau sebab ada adik beradik ramai dan mak yg sayangkan kau.

mak aku pun sayangkan aku but not as much as yours. bersyukurlah.