I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Sunday 20 November 2016

mari kita sambung pasal cikgu muda tu.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok
haritu kitorang bertiga pergi bilik guru nak tambah dakwat marker lily. pastuh tiba tiba muncul mentol atas kepala aku. alang alang ramai cikgu pergi kursus jadi pengawas peperiksaan, aku dengan nai pergi dekat meja cikgu tu. lily sibuk dok isi dakwat marker.

sampai je dekat meja cikgu tu, aku dengan nai terus duduk cangkung dekat bawah. aku teragak-agak nak ambik buku cikgu tu dekat atas meja. last last, tangan aku yang gatai ni pergi ambik jugak. aku selak satu persatu muka surat buku tu. pastuh aku jumpa page yang aku inginkan. aku tengok ic dia.

urmmmmmmm

urmmmmmmm

dia lahir 10 april🙈 tarikh lahir aku pun 10 jugak😆 hehehe. tapi sebelum aku tengok tarikhnya, aku tengok tahun. time tu aku blur sekejap. nai pulak dah keluarkan fon sbb nak snap.

aku dah agak! umur dia 25! macam tua sangat kan? sebab aku pun baru berumur 17. beza 8 tahun. 😞😞 aku usha lagi page tu. dia lahir dekat perak. whuttt?! wehhh😂 semua sedara mara aku, mostly diorang kahwin dengan orang perak😂😂 termasuklah mak aku dengan abang mak aku😂😂😂 takkanlah?

aku dengan nai pon dah habis usha, kitorang gi balik dekat lily. time ni mood dia tak baik sangat sbb sakit. aku pon bagitahulah umur dia dekat lily. lily pulak cakap oklah tu, beza 8 tahun. aku pun mula mencerna kata-kata lily dengan nai. diorang berdua kata ok.

aku pulak rasa macam...😅😅 and sampai harini, aku berjaya stalk fb dia dengan insta dia. fb dia aku tak friend tapi aku dapat tengok. insta dia private tp aku dah follow and dia accept. 😂 hehe.

usaha aku sampai situ aje. tak berani nak tegur. nanti macam-macam pulak dia tanya. sbb aku dengan nai (nai pon follow dia) je yg follow insta dia dari smk taman kosas. followers dia ramai dari sekolah lama dia. dia dulu cikgu praktikal dekat sekolah jalan 3. jeles jugaklah sebenarnya...

tata!