I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Monday 31 October 2016

fiuhhhh~

sambung balik cerita kita semalam ;)

dia ajar p.i. mula-mula memang rasa tak boleh terima, lama-lama (sampailah harini) aku dah boleh terima sikit-sikit yang dia tu cikgu yang mengajar subjek p.i. ehem. atau pun aku patut panggil dia uztaz? cikgu ke uztaz ke sama aje. cikgu jugak.

tengok tu. harini masih sempat lagi tu nak fikir pasal cikgu tu. haih apa lah nak jadi dengan aku ni? eiiiii. dahlah minggu depan dah spm. what have i done to my life? urgh.

seriously, kenapa aku macam ni? dia cikgu kot. cikgu!! lainlah aku suka budak sama umur dengan aku ke? euww. aku memang tak minat budak sebaya aku sebab diorang macam tak matured. (ek eleh, kau ingat cikgu tu matured?) at least dia lagi tua dari aku sudah. (^_^;) aku memang minat lelaki yang lebih tua dari aku, so thats not a problem right? tapi yang problem dekat sini dia cikgu.

cikgu.

eurghhhh wake up silly me!! aku dah nak habis sekolah pun! tapi aku tak pasti lah, sama ada dia cikgu praktikal atau cikgu tetap mengajar dekat situ. nampak macam bukan cikgu praktikal. eh entahlah ^,^' kalau dia cikgu praktikal, tahun depan tak jumpa lah.

in shaa allah, lepas habis exam spm, kitorang ingat nak tolonglah budak-budak spbt. lagipon, tak ramai nak buat kerja-kerja mulia ni. eh! jaga buku tu mulia tau! jumaat ni, in shaa allah, aku ditugaskan jaga kaunter pemulangan buku. memang rindu gila nak buat kerja spbt lagi. maybe this is the last one? i don't know.

aku memang pasti aku akan rindukan sekolah tu. sekolah, di mana tempat aku mendapat ilmu yang cukup banyak sampai aku boleh berjaya masuk kelas akaun ni. banyak, memang banyak ilmu tapi tak semua aku masih ingat hehe. poor me.

okeylah. sampai disini saja nak cerita pas-- eip! eip! tunggu next chapter! malam ni?