I WANT YOU WHO MAKES EYE CONTACT WITH ME

When we
will meet again?












X
Monday 31 October 2016

haluuuuuuuuu ladies and gentlemen! (≧∇≦)/ gilo ke apa kau ni jack-jack (●´∀`●)

abaikan ayat-ayat di atas ~

rasa macam malas nak cerita dekat sini tapi hati aku rasa tak senang asyik fikir pasal ni aje. aku kena luahkan jugak! bagi sesiapa yang baca chapter ni, tolong sangat-sangat, don't tell anybody about this! this is between me and you, okay? promise?

.
.
.
.
.
.

huh. aku rasa aku tersuka seorang cikgu. cikgu? why cikgu?! jangan tanya aku kenapa? ಠ_ಠ sebab aku sendiri tak tahu kenapa aku tersuka cikgu tu. aku ingat aku minat cikgu tu sebab rupa dia hampir laa serupa dengan winpeach. memang agak serupalah. selama beberapa minggu ni, aku memang perhatikan cikgu tu. kenapalah aku dok sibuk stalk cikgu tu? (¬_¬)ノ dia mengajar budak-budak petang dekat sekolah aku. aku tak nak bagi clue sebab mungkin yang baca ni pon dah tahu cikgu tu siapa. tu pon kalau korang sama sekolah dengan aku. fufufu~

aku guess, umur dia dalam 24-26 tahun. aku ada stalk meja dia (stalkernya kau ni!! ek eleh siapa je yang tak jadi stalker kalau suka seseorang blueekkkk!) lebih lima kali lah. eh of course bukan aku seorang. kawan-kawan aku (lily dengan nai) teman aku stalk meja dia. stalk sebab nak tahu dia masuk kelas apa. paling aku nak tahu sekali, umur dia berapa. nak tengok ic dia kalau boleh.

tapi, faham-faham jelah. cikgu kann. agak susah sikit sebab meja dia dekat belakang and ramai cikgu lelaki ditempatkan dekat situ. bila kitorang nak stalk meja dia je, mesti ada aje seorang atau dua cikgu. haritu hampir kantoi. dengan seorang cikgu ni. nama dia pon lebih kurang cikgu yang aku tersuka tu.

minggu lepas (27/10/16), kitorang bertiga ada stalk meja dia. selama aku stalk ni, benda ni paling aku terkejut. aku memang ada tengok jadual waktu mengajar dia, tapi satu benda ni memang aku tak perasan.

SUBJEK YANG DIA AJAR.

nak tahu subjek apa? pendidikan islam. aku, lily dengan nai terkejut. yelah, sebab bila dia datang sekolah nak mengajar, dia pakai baju pj dengan kemeja. dia tak nampak macam seorang uztaz pun. nampak macam cikgu pjk atau sivik aje (͡° ͜ʖ ͡°)

ok. sampai disini aje. kejap lagi sambung part 2!!